Screenhunter 2747

ΝΑΥΠΛΙΟ : 1η Ψηφιακή Τεκμηρίωση της Εξέλιξης του Έργου ανάπλαση στην οδό Αιγίου

Ναύπλιο: Σε εξέλιξη τα έργα ανάπλασης στην οδό Αιγίου

Στα έργα συμπεριλαμβάνονται και δίκτυα ομβρίων για να λυθούν πιθανά προβλήματα λόγω των υψομετρικών διαφορών σε κάποια σημεία.

Ο Δημαρχος Ναυπλιέων Δημήτρης Κωστούρος που επιβλέπει την πρόοδο των εργασιών σε καθημερινή βάση ανέφερε: “Η ανάπλαση της οδού Αιγίου είναι ένα τεράστιο έργο.

Προχωράμε μπροστά με σταθερά βήματα αντιμετωπίζοντας τις δυσκολίες, διορθώνοντας προβλήματα και ξεπερνώντας εμπόδια.”

Το Δημοτικό Συμβούλιο Ναυπλιέων ομόφωνα ενέκρινε την τεχνοοικονομική μελέτη για το έργο: «Ανάπλαση περιοχής οδού Αιγίου» προϋπολογισμού 2.517.200 € (συμπ. ΦΠΑ)

Με τη μελέτη αυτή προβλέπεται η διαμόρφωση και η ανάπλαση της οδού Αιγίου από το ύψος της οδού Σιδηράς Μεραρχίας έως το τέλος του Σχεδίου Πόλεως στην περιοχή Κούρτη.

Η οδός Αιγίου σύμφωνα με Σχέδιο Πόλεως έχει πλάτος περίπου 30 μ. από την οδό Αμυμώνης έως το τέλος της περιοχής Κούρτη και περίπου 14 μ. από την οδό Σιδηράς Μεραρχίας έως την οδό Αμυμώνης.

Στο τμήμα ανατολικά των σιδηροδρομικών γραμμών είναι χαρακτηρισμένη από εγκεκριμένο Σχέδιο Πόλεως Ναυπλίου να υπάρχει τμήμα αυτής ως πεζόδρομος και τμήμα αυτής ως ποδηλατόδρομος κατά μήκος της οδού Αιγίου, ενώ δυτικά των σιδηροδρομικών γραμμών θα εξακολουθήσει να γίνεται η κίνηση των αυτοκινήτων σύμφωνα με την υφιστάμενη κατάσταση με παράλληλη στάθμευση και στις δύο πλευρές της οδού Αιγίου και πεζοδρόμιο βάσει προδιαγραφών στη δυτική πλευρά της οδού έμπροσθεν των κατοικιών.

Πρόκειται για ένα έργο πλακόστρωσης με δίκτυο πεζοδρόμου και ποδηλατοδρόμου που θα ενώσει την νέα πόλη (Περιοχή Κούρτη, Νεά Πόλη κ.α.) με το κέντρο της πόλης (έως την αρχή του πάρκου ΟΣΕ & τον πεζόδρομο της Βασ. Κωνσταντίνου).

Έτσι οι πεζοί θα μπορούν να φτάσουν με ασφάλεια έως την παλιά πόλη μέσα από ένα δίκτυο πεζοδρόμων και με τον ποδηλατόδρομο κατά μήκος της ανάπλασης. Θα απομακρυνθούν τα αυτοκίνητα και θα παραδοθεί ο πεζόδρομος – ποδηλατόδρομος σε πεζούς και ποδήλατα, διασχίζοντας την πόλη και μέσα σε ένα πολύ ευχάριστο αστικό περιβάλλον και φτάνοντας στο κέντρο της πόλης.

Πρόκειται για ένα έργο πλακόστρωσης με δίκτυο πεζοδρόμου και ποδηλατοδρόμου που θα ενώσει την νέα πόλη (Περιοχή Κούρτη, Νεά Πόλη κ.α.) με το κέντρο της πόλης (έως την αρχή του πάρκου ΟΣΕ & τον πεζόδρομο της Βασ. Κωνσταντίνου).

Έτσι οι πεζοί θα μπορούν να φτάσουν με ασφάλεια έως την παλιά πόλη μέσα από ένα δίκτυο πεζοδρόμων και με τον ποδηλατόδρομο κατά μήκος της ανάπλασης. Θα απομακρυνθούν τα αυτοκίνητα και θα παραδοθεί ο πεζόδρομος – ποδηλατόδρομος σε πεζούς και ποδήλατα, διασχίζοντας την πόλη και μέσα σε ένα πολύ ευχάριστο αστικό περιβάλλον και φτάνοντας στο κέντρο της πόλης.

Η κατάληξη της ανάπλασης με την κατασκευή του πεζόδρομου, των πεζοδρομίων και του ποδηλατόδρομου θα είναι στην οδό Σιδηράς Μεραρχίας όπου ξεκινάει ο πρόσφατα πλακοστρωμένος πεζόδρομος της Βασ. Κωνσταντίνου αλλά και το Πάρκο του Ο.Σ.Ε. δίνοντας συνέχεια στην κίνηση των πεζών μέσα από ένα δίκτυο πεζοδρόμων για να φτάσουμε στην Παλιά Πόλη του Ναυπλίου.

Πρόκειται να γίνουν εκσκαφικές εργασίες, αποξήλωσης ασφάλτου και αποξήλωσης των υπαρχόντων πεζοδρομίων καθώς και πλακόστρωση του πεζοδρόμου και του ποδηλατόδρομου με βιομηχανικό δάπεδο ενώ και στις υπερυψωμένες διαβάσεις πεζών, τις ράμπες και στα σημεία συναρμογής με τις υπόλοιπες οδούς θα τοποθετηθούν τσιμεντοκυβόλιθοι σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια και την αντίστοιχη τεχνική περιγραφή του αρχιτέκτονα μελετητή.

Επίσης προβλέπεται να κατασκευαστούν παρτέρια με πράσινο στους κοινόχρηστους χώρους του πεζοδρόμου και τσιμεντένια παγκάκια σε διάφορα σημεία.

Τέλος θα γίνουν και νέες ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις και υποδομές ώστε να τοποθετηθούν και νέοι φωτιστικοί ιστοί σύμφωνα με τα σχέδια και τις υποδείξεις της Τεχνικής Υπηρεσίας. Προβλέπεται να αντικατασταθούν και τα παλαιά φωτιστικά σώματα που υπάρχουν στο κατασκευασμένο τμήμα της οδού Αιγίου για λόγους ομοιομορφίας και αισθητικής του χώρου.

Λαμβάνεται ειδική μέριμνα για την κίνηση των Α.Μ.Ε.Α. (ράμπες, λωρίδες κίνησης τυφλών κ.α.) σύμφωνα με τα εγκεκριμένα σχέδια.

0 Comments

leave a comment